hirdetés

KuKirin G2 Master elektromos roller teszt

Bátraké a világ

teszt
KuKirin G2 Master elektromos roller teszt 1

Forrás: Banggood

Raven96
írta: Raven96
2024-03-14

KuKirin G2 Pro, KuKirin G2 Max, KuKirin G3… ezeket a modelleket már mind jól ismeri a RendeljKínait csapata egészen közelről, az M5 Próról pedig még tartósteszt is készült 1300 kilométer után, így a KuKirin G2 Master személyében egy újabb szörnyetegre számítottunk. Tereproller 1000 W-os duál motorokkal, 60 km/h-s végsebességgel, úgyhogy, ha szeretnél eljutni a Holdra és vissza egy izomjárgánnyal, akkor most elhoztuk neked a tökéletes választást! A KG2MSTHU  kuponkóddal jelenleg kedvezményesen, 332 900 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ért rendelheted meg Banggoodról, cseh raktárból érkezik, ingyenes szállítással.

A rendeljkínait szerint

  • megbízhatóság: 10
  • design és anyagminőség: 10
  • felszereltség, funkciók: 10
  • ergonómia: 10
  • ár/érték arány: 10

10

Népítélet

n/a

Ehhez a termékhez még nem érkezett olvasói értékelés.

Légy te az első

A másik rokon a G3 Pro, aminek műszaki paramétereihez közel áll a G2 Masteré, tehát összességében elmondható, hogy a G2 Master a G2 Max feljavított vázát kapta meg és majdhogynem a G3 Pro tudását.

Igazi kis Frankenstein, de jó értelemben véve, mert végre egy olyan gyártóról van szó, aki tanul korábbi hibáiból.

A roller duplán dobozolva érkezik, nagyrészt összeszerelve, így neked már csak az állítható vázat kell fixálnod és a kormányt kell a helyére igazítanod, amit szeretnék is rögtön megdicsérni. Downhill bicikliken látni hasonló, nem túl széles darabokat, ráadásul a stucni (kormányszár) is erre hajaz. Nem bonyolult felrakni, a gáz/fékkarok és a kijelző is kényelmesen állítható rajta. Persze fontos minden csavart alaposan meghúzni, de erre bőven elég a mellékelt imbuszkulcskészlet. Ezen felül természetesen a töltőt is megtalálod a dobozban, egy pumpával és a használati utasítással együtt.

A járgány nagyon egyben van, nem zörög, nem lötyög, iszonyatosan stramm, menő dizájnnal, garantáltan megbámulják alattad az emberek.

A kormánya könnyedén lehajtható, ami nagyban megkönnyíti a roller mozgatását. Nettó súlya nem kevés, 33 kilogramm, de a Passat B6 kombim csomagtartójába szokás szerint befért, szeretettel várom azt a járgányt, ami majd nem fog. A Banggoodnak van egy tök jó videója a KuKirin G2 Masterről, amit végignézve, te is átélheted a kicsomagolás és összerakás élményét:

A KuKirin G2 Master 10 colos, pneumatikus kerekekkel rendelkezik. A gumikról rögtön szemet szúr, hogy terepre születtek, bár szerintem lassan a magyar utakat is ide kategorizálhatjuk, hiszen néhány kátyú akkora, hogy még a Holdról is látszódik. Kettős tárcsafék van rajta, amik jelentős fékezőerőt generálnak, miközben a roller stabil és könnyedén irányítható marad. Elöl és hátul is olajos lengéscsillapítókkal fogsz találkozni, amik lényegében a folyadékot használják a kátyúk és egyéb egyenetlenségek okozta ütések elnyelésére és eloszlatására. Egyszerűbben fogalmazva: brutális fék, állati jól mozgó rugókkal, de ezt majd ebből a másik, király Banggoodos videóból látni fogod:

A műszaki paramétereiről még nem is beszéltem írtam, pedig azok sem rosszak. A KuKirin G3 Próhoz hasonlóan dupla motorral büszkélkedhet, darabonként 1000 wattos teljesítménnyel. A duál motorosságnak van egy hatalmas előnye: sokkal jobban bírja a hegymenetet, mint az egymotoros megoldások. Vagyis, ha dimbes-dombos terep a cél, ez az ideális megoldás.

Maximális nyomatéka „csak” 26 Nm, ami nem sok, de a 601-es Trabant is 54-gyel kezdte, csak hogy legyen mihez viszonyítanod. Akkumulátora 20,8 Ah-s és 48 voltos, így jön ki a 998,4 Wh. Ezek összessége jóformán a világból is kivisz, de papíron a gyártó szerint 70 kilométerre biztosan, közepes tempóval, egyetlen töltésből. Maximális sebessége állítólag 60 km/h, de ajánlottként a 25-öt jelöli meg a gyártó, amit ilyen erő mellett nem csodálok. Lássuk, mire képes valójában!

hirdetés

KuKirin G2 Master elektromos roller teszt – Brutalizmus a javából

Gyorsan eldarálnám azokat a dolgokat, amiket nem szerettem a KuKirin G2 Masterben, de az a helyzet, hogy nincs ilyen. Ha akarnék sem tudnék róla rosszat mondani, ugyanis ennél komolyabban összerakott rollerrel még nem találkoztam pályafutásom során. Egyetlen része sincs, ami fikázásra méltó lenne, még a gyújtáskulcs is hiányzik, pedig az arra pont jó, hogyha elesel, akkor valami garantáltan beléd álljon.

Csak egy hosszú gombnyomás és már életre is kel a KuKirin G2 Master. Első pillantásra azt hittem, hogy részben érintőképernyős a vezérlése, mint a G3 esetében, de itt csak nyomógombos lehetőségek vannak, abból viszont nem kevés. Jobb oldalon, a be/kikapcsológomb felett helyet kapott egy D/S feliratú kapcsoló is, amivel akár menet közben válthatsz egy vagy két motoros lehetőségek között. Bal oldalon kapcsolhatók a fények, az indexek és a duda is, szintén minden külön.

A fedélzeti komputer számos részletet mutat valós időben, amik az alábbiak: egy vagy két motor van éppen használatban, mi az aktuális sebesség és melyik a választott fokozat, mennyi a jelenleg (trip) és az összesen megtett (odo) út hossza, hogy áll a töltöttségi szint és még azt is közli, hogy az előző menet során mennyi volt a legnagyobb sebességed. A töltöttségi szintet nem mindig éreztem reálisnak, hiszen egy padlózásnál instant 3 csíkot esett és a sebesség kapcsán is tudtam volna vitatkozni, hiszen eléggé túlzott. Az iScooter iX6 tereproller sem megy gyengét, teszt itt, de amikor az 28 km/h-t írt ki, akkora a KuKirin G2 Master 38 km/h-t, ami súlyos különbség.

A fényei brutálisak és tudom, hogy a fékeket is így jellemeztem, de egyszerűen nincs erre jobb szó, a galériában lévő képek alapján látni fogod. Összeszámolva, 8 fényforrás található rajta: egy hideg fehér fényű lámpa elől, egy piros fényű hátul, a többi 6 pedig a fellépőbe van beépítve. Ebből 2 az oldalán „csak” a kéken világító KuKirin felirat, a másik 4 sárga helyzetjelző, ezek villognak indexeléskor.

Ezekkel a fényekkel menet közben garantáltan észrevesznek, gyakorlatilag olyan az egész, mint egy karácsonyfa.

A menetteljesítmények miatt minden percet imádtam, amit a rolleren töltöttem. Tisztességesen indul meg, még alacsony fokozatban is acélos, pont olyan, mint vártam. Nem okozott neki gondot a pehelysúlyom se, szépen felvitt az ígért 20°-os emelkedőkön is és még a legnagyobb fokozatra sem volt hozzá szükség. A 120 kilogrammos súlyhatárát ugyan nem tudtam tesztelni, de mérget vennék rá, hogy az sem okoz neki problémát. A tempomat nagyon hasznos, hiszen, ha 5 másodpercig folyamatosan tartod ugyanazt a sebességet, akkor beáll rá a roller és ezt a kijelzőn is megjeleníti. Ezt Roll-Base János állította be nekem a jármű szerviz menüjébe belépve. Kérdésemre, hogy miért nincs ez alapból bekapcsolva benne, az volt a válasza, hogy azért, mert aki még nem rollerezett vagy nincs ehhez hozzászokva, az nem tudja, hogyan működik és óriásit fog vele esni.

A KuKirin G2 Master végsebessége fokozatokkal limitálható, 1-esben 20, 2-esben 40, 3-asban pedig 60 km/h-ig megy el, de ez a valóságban minden esetben valamennyivel kevesebb, hiszen a fedélzeti komputer csal egy kicsit, ahogy azt korábban is említettem. A kick-stand aranyat ér, hiszen duál motor esetén 2-es és 3-as fokozatban már elindulni sem lehetne nélküle, az első kerék így is szabályosan kapar.

A sajtóanyagban bemutatott egykerekezés tényleg kivitelezhető vele, de nem ajánlott, még full face sisakkal, testpáncéllal, térdvédővel, kesztyűvel, elegendő hittel és reménnyel sem.

Először azt gondoltam, hogy a terepgumi betonon feltétlenül hátrány, hiszen alig tapad, de még ott is durván jót ment. Az útpadkákat nevetve veszi felfelé-lefelé egyaránt, még az ugrálást is kiválóan bírja és szinte kívánja a veretést akár mocskos időben is, mivel IP54-es besorolásának köszönhetően védett a por és egyéb részecskék, illetve vízpermet ellen is. A képeken láthatod, hogy én sem kíméltem, pedig ez már a takarítás utáni állapot.

A gyártó közel 70 kilométeres hatótávot adott meg papíron, közepes sebességgel, de ez az utas tömegétől kezdve a gázkarnyomkodási habitusig elég sok mindentől függ. Ezzel a rollerrel lehetetlenség lassan menni és én sem szégyelltem esős idő után a saras-kavicsos erdőben csapatni vele, így a várt referencia közel sem jött össze. 52 kilométert tudtam kihozni belőle egyetlen töltéssel, pedig a legnagyobb fokozatot, főleg duál motor esetén bevallom, nem sokszor mertem használni. Biztosan össze lehet szenvedni vele a közel 70 kilométert vagy legalább a 60-at, de azt nem feltétlenül ilyen terepen, ekkora sebességgel és súllyal, tehát minden az utastól és a felhasználástól függ. A nagy kapacitásnak ára van, papíron a töltés 10-11 óra és ezt a valóságban is megközelítette, hiszen amíg én aludtam egy kiadósat, addig a roller nem töltött fel 100%-ig. Ezt azért más gyártók duális töltéssel és egyéb technológiákkal már megoldották, igaz, ott jóval vastagabban fog a ceruza árazásnál.

KuKirin G2 Master elektromos roller teszt 28

Forrás: Banggood

KuKirin G2 Master elektromos roller teszt – Szerviztapasztalatok

A KuKirin G2 Master esetében ezt a részt konkrétan most üresen is hagyhatnám, hiszen meglepő, de nincsenek olyan tipikus betegségei, amiket nehéz lenne vagy egyáltalán ne lehetne kezelni. Roll-Base János szerint egyetlen negatívuma van, de még azt sem neveznénk erőteljesen ennek. Kár, hogy bowdenes a fék, mert nyilván egyszer ez is elkopik, egy hidraulikus fékrendszert elbírna, de azért ennyi pénzért senki se legyen telhetetlen. A KuKirin abszolút jó irányba halad a rollereik fejlesztésével. Az előző kétkerekűik hibáiból okulva mindig javítanak valamit az újabb modelleken, ami nemcsak a megbízhatóságot növeli, hanem kiváló ár/érték arányú gépeket eredményez.

Összegzés

Nincs jelenleg olyan modell, amit a KuKirin G2 Masternél jobb szívvel ajánlanék. Bitang erős, ehhez mérten a hatótávja sem gyenge és minden korábbi modell típusbetegségét levetkőzte ez a széria, ezzel a modellel, így Roll-Base Jánoshoz hasonlóan bárkinek bátran ajánlom. Ár/érték arányát tekintve nagyszerű választás és a KG2MSTHU  kuponkóddal most te is kedvezményesen rendelhetsz házhoz egy ilyen szörnyeteget 332 900 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ért, Banggoodról. Cseh raktárból érkezik, a szállítás pedig ingyenes.

Pro

  • Bitang erős teljesítmény
  • Brutális fékek és fények
  • Komolyabb hibáktól mentes konstrukció
  • Ár/érték arányát tekintve nagyszerű választás
  • Aki hegyen lakik, annak az ilyen kétmotoros járgányok ajánlottak

Kontra

  • A fedélzeti komputer csal egy kicsit
  • A tömege miatt nehéz cipelni

A KuKirin G2 Master elektromos roller nullrevízióját együttműködő partnerünk, a Roll-Base elektromos roller és kerékpár-szerviz végezte. Ha megfelelő szakértelemre van szükségetek, ha javíttatni vagy átépíttetni szeretnétek, bátran forduljatok Varga Jánoshoz, a Roll-Base tulajdonosához.

hirdetés