Kugoo G-MAX roller
A középkategória új versenyzője
Nyáron nemcsak a darazsak, de az új rollerek is kirajzanak, így a Xiaomi-Kugoo-Ninebot hármas vetélkedése újabb szintre emelkedett. A Kugoo kitolta a középkategóriás, minden földi jóval szerelt G-Maxot, ami nemcsak a badass dizájnban mutat újat. Nőtt a teljesítménye, nagyobb, menetkomfortot növelő kereket kapott, kitolták a hatótávját és még a végsebessége is feljebb kúszott. Sajnos az ára is, elég húzós a 240 000 Ft, ezért már két sima Kugoo S1 Pro-t kapni.
Leegyszerűsítve a dolgokat: nagyobb kerék, nagyobb hely a rugózásra és így az úthibák kiküszöbölése is jobban megy. A felfújható belsővel szerelt kerekek mindig kényelmesebbé teszik az utazást, mint a tömör vagy méhsejt rácsos megoldások, cserébe karbantartás igényesek. Azért olyan nagyon nem kell ettől félni, az uniciklim gumija először 2500 kilométer után lyukadt ki, szóval ez azért nem egy sűrűn bekövetkező esemény. A hatótáv a 10,4 Ah-s akkumulátornak köszönhetően 32 km-re nőtt, ami a 6,5-7 Ah-s Kugoo S1-ek 17-18 kilométeres távjához képest hihető. Valahogy azért meg is kell a rollerrel állni, ebben motor- és tárcsafék is segít.
Galéria
Van még két sarkalatos pont, az egyik a kormánylehajtó mechanika, a másik az app. Az előbbi változott, egy elforgatógyűrűs megoldást alkalmaztak, ami biztosan jobb, mint a Kugoo S1 állandóan eltörő letaposós verziója, viszont így elveszett az állítható kormánymagasság. Az alkalmazás – legalábbis a képek alapján – ugyanaz maradt, mint a többi modellnél. Ez annyira nem jó hír, hiszen elég sokat kínlódtam vele korábban, mindenféle bugok keserítették az életemet, de remélhetőleg ezt a gyártó is tudja, és javított a szoftveres részen.
Az ára nekem elsőre húzósnak tűnik, ugyanennyiért kapható Kugoo Kirin M4 Pro és Ninebot G30 Max is, előbbi sokkal nehezebb és nagyobb, utóbbi pedig jobb minőségű, mint az átlag. Vagyis a választék kellően széles, hogy mindenki megtalálja a neki szimpatikus modellt.