hirdetés

Eleglide M1 Plus a fejlesztett elektromos bringa

A korábbi modellt is imádtuk, és ez annál jobb

hír
Eleglide M1 Plus a fejlesztett elektromos bringa 1

Forrás: Geekbuying

írta: Don Kartács
2022-10-28

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy tekerhettem az Elegelide M1 előző verziójával, sőt teszteltük is, így tudom, hogy ez egyértelműen a jobb kínai elektromos bringák közé tartozik. Ez ráadásul a nagyobb hatótávú, fejlesztett verziója a korábbi kétkerekűnek, szóval eszközöltek némi hibajavítást az alapokon, pedig már annak a minősége is pöpec volt. A magyar vásárlóknak külön jó pont, hogy az akár 100 kilométeres hatótávval rendelkező kerékpár teljes mértékben megfelel a hazai jogszabályoknak is, így a rendőr sem fog megbüntetni senkit. 330 000 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ot kérnek érte a HALLOWEEN50  kóddal, ha pedig kettőt is vásároltok, akkor a HALLOWEEN150  kuponnal 150 euróval csökkenthető az ár. A bringát EU raktárból küldi a gyártó, ingyenes szállítás mellett.

Forrás: Eleglide.com

Természetesen használható hagyományos kerékpárként is egy 21 sebességes Shimano váltó segítségével, igaz, hogy csak a Tourney TZ – vagyis az alapmodell – segít be, de ez is szépen tette a dolgát. A motoros rásegítés mértékét az Upgraded verzió esetében is 5 lépcsőben lehet állítani, illetve van sétáló mód, arra az esetre, ha tolnotok kellene a járművet. Ahol a sima M1 elválik az M1 Plustól, az leginkább az akkumulátor, az alapmodell 7,5 Ah-s áramforrása – 36 V-os, 270 Wh – helyett a Plus egy 12, 5 Ah kapacitású – 432 Wh – telepet kapott. Ez teljesen elektromos módban 50 kilométeres hatótávot tesz lehetővé, rásegítésben pedig akár 100 km is összejöhet. Mivel a Citycrosser akkumulátora 360 Wh-s – vagyis 10 Ah 36 V-on – és azzal simán mentem 60 kilométert rásegítéses módban fél töltöttségig, azt is el tudom képzelni, hogy az M1 Plus egy könnyebb utassal akár a 100 kilométeres hatótávot is meg fogja haladni. Az akku ráadásul levehető, ami hatalmas plusz pont, mert így nem kell a lakásba felcipelni a kétkerekűt a töltés miatt.

A megállásról dupla tárcsafékek gondoskodnak,

ezekkel nem volt gond az elődmodellnél sem, míg az úthibák elnyelése az új, hidraulikus lengéscsillapítók feladata. Megpróbáltam összenézni a régi és az új M1 Plus modellt, hogy tételesen leírjam mi változott:

  • szélesebb lett a kormány, 65 cm-ről 68-ra növelték, hogy kényelmesebb tartásban ülhessetek rajta
  • fejlesztették az első villában lévő rugóstagot, már hidraulikus, és fixre is zárható
  • változott az LCD kijelző is, könnyebb használni, sokkal intuitívabb a vezérlése (és ez végre az ODO értéket is kijelzi, nem úgy mint a Citycrosser)

A Decathlonban 420 000 Ft-tól kezdődnek az ehhez hasonló elektromos MTB-k, de azoknak nem akkora a hatótávja. 330 000 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ot kérnek érte a HALLOWEEN50  kóddal kóddal EU raktárból, a szállítás pedig ingyenes. Ha pedig kettőt is vásároltok, akkor a HALLOWEEN150  kuponnal 150 euróval csökkenthető az ár. Tekintve, hogy milyen minőségű volt a korábbi M1, az M1 Plus fejlesztett verziójáért kért összeg nem tűnik soknak.

hirdetés