hirdetés

KuKirin S1 Max elektromos roller teszt

A belépőkategória belépőkategóriája

teszt
KuKirin S1 Max elektromos roller teszt 1

Forrás: Geekbuying – KuKirin S1 Max

Raven96
írta: Raven96
2025-06-02

A KuKirin S1 Max a márka egyik legkisebb és legkompaktabb rollere, egy igazi városi túlélő. Terepezésre közel sem alkalmas, de A-ból B-be elvisz, maximum 25 km/órával. 8 colos, tömör gumikon gurul és nincs rajta tárcsafék vagy dobfék, ezért megállni a hátsó sárvédő letaposásával tudsz. Nem szabad tőle sokat várni, de a gyártó szerint egy feltöltésből akár 39 kilométeres hatótávra is képes. Az ára nem megfizethetetlen, mert az NNNKUKS1MHU  kuponkóddal most 104 700 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ért megrendelhető a Geekbuying kínálatából. Európai raktárból érkezik, ingyenes szállítással.

A rendeljkínait szerint

  • megbízhatóság: 8
  • design és anyagminőség: 7
  • felszereltség, funkciók: 5
  • ergonómia: 6
  • ár/érték arány: 8

6.8

Népítélet

n/a

Ehhez a termékhez még nem érkezett olvasói értékelés.

Légy te az első

Mondanám, hogy az „alapokat” se feledd, de még a féket sem kell beállítanod, vagyis inkább úgy fogalmazok, hogy nincs rajta olyan fék, amit be tudnál állítani. A gumik felfújásával sem kell foglalkoznod, ugyanis azok ballon nélküliek, nincs bennük levegő. A sok monstrum e-roller és e-bike után első ránézésre ez egy szinte már nevetségesen kicsi roller, viszont a védelmére szól, hogy teljesen más forgatókönyvre tervezték, mintsem száguldozásra és terepre. Helyette inkább városi közlekedéshez alkalmas. Kisebb ingázáshoz szintén ideális, mivel tömegközlekedésen könnyedén szállítható, ez pedig a körülbelül 16 kilogrammos tömegének köszönhető, de ennek ellenére maximum 100 kilogrammal terhelhető.

Azért azt nem mondom, hogy egy őrülten masszív rollerről van szó, de szódával elmegy. A dizájnt a jól ismert fekete és narancssárga színek jellemzik, több helyen „KuKirin” felirattal, hogy a felhasználója sose felejtse el, honnan jött ez az e-roller. A váza szokás szerint alumíniumötvözetből készül, a burkolat alatt pedig egy 350 wattos motor rejlik. 3 üzemmódja van és

maximum 25 km/órás sebességgel tud „hasítani”, így KGFB sem szükséges rá.

8 colos, tömör gumikon gurul, komoly felfüggesztésre és rugózásra ne számíts. A megállásban elektromos motorfék segít, de a lábadra is szükséged lesz hozzá. A kezelőfelülete nem lett túlgondolva, a kijelzője is elég kicsi és fényekből csak az alapok kerültek rá. Az akkumulátora 36 voltos, 10,4 Ah kapacitású, így a gyártó szerint akár 39 kilométer megtételére képes egyetlen feltöltésből. Nézzük, hogy mindez mire elég!

hirdetés

KuKirin S1 Max elektromos roller teszt – Ezt nem kell megszelídíteni

Cingár tesztalanyunkat egy 350 watt teljesítményű motor hajtja, így papíron maximum 25 km/órával képes suhanni. Ez a tempó egy ilyen szerkezetű és ilyen képességekkel rendelkező rollerhez bőven elég. Sikerült is majdnem kimaxolnom, de „csak” 24 km/óra lett a vége, ami nem csalás, nem ámítás, a Strava applikáció is ennyit mért. Ez az őőőrületes sebesség 3 fokozatra oszlik el, méghozzá az alábbi felosztásban: 15/20/25 km/óra.

Az S1 Max 8 colos gumikon gurul, amik ugyan nem túl nagyok, de az bennük a jó, hogy nem fogsz velük defektet kapni, mert tömör gumiból vannak. Érdekességük, hogy tele vannak lyukakkal, amit gyakran „méhsejtes” vagy „cellás” kialakításnak neveznek – ez nem dizájnelem, hanem funkcionális megoldás. Erre azért van szükség, mert

az S1 Max nem rendelkezik felfüggesztéssel – nincs első vagy hátsó rugózása –, ezért a rezgéscsillapítást kizárólag a kerekeknek kell elvégezniük.

A teljesen tömör gumi (tehát lyukak nélkül) önmagában nagyon merev lenne: kényelmetlen és rázós élményt adna. Így viszont valamilyen szinten javítják a komfortot, tehát ez egy egyszerű és okos megoldás a városi rollerek világában, de azért csodákat nem kell várni tőle.

A roller fellépője nem túl nagy. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy körülbelül 38-39-es lábméretig még kényelmesen el lehet rajta férni, viszont 45-46-os lábmérettel már egyenesen kényelmetlen. A megállásban elektromos motorfék segít, amikor meghúzod – pontosabban lenyomod – a kormány bal oldalán lévő fékkart, de ez inkább csak finom lassításhoz ideális.

Ha erőteljesebb fékezést igényel a helyzet, akkor a hátsó sárvédőre kell rátaposni, ami mechanikus fékként működik,

hiszen fizikai súrlódással lassítja a kerekeket, akárcsak a „klasszikus” rollereknél. Ez már egy fokkal komolyabb fékhatást eredményez, mint a fékkaros verzió, de a leghatékonyabban akkor tudsz majd megállni, ha a kettőt együtt használod.

Forrás: RendeljKínait – KuKirin S1 Max

Maximum 15 fokos emelkedőkhöz ajánlott az S1 Max, úgyhogy nem érdemes erőltetni a hegymenetet, illetve az intenzív esőzésben való használatot vagy a sártengerekben és pocsolyákban való átgázolást, hiszen IP54 besorolású. Ez azt jelenti, hogy a korlátozott porbehatolás és a fröccsenő víz ellen védett, de semmi extra. Ez egy átlagos védelemnek számít az elektromos rollerek körében és a mindennapi, városi használathoz elegendő is, feltéve, ha odafigyelsz a használat módjára és a megfelelő karbantartásra.

A roller bekapcsológombját a kormány jobb szélén találod. Gyakorlatilag ez az egyetlen gomb került rá, viszont ez multifunkciós, mert például a sebességfokozatokat is ezzel tudod váltogatni vagy a fényeket és a tempomatot kapcsolgatni. A kormány elég keskeny,

a beépített kijelző pedig annyira kicsi, hogy még a kikapcsoláskor használatos „OFF” felirat sem fért rá tisztességesen, „OF” lett belőle, amiről akarva akaratlanul is az OnlyFans jutott eszembe.

A lényeget azért mutatja, például aktuális sebesség, választott sebességfokozat, összesen megtett távolság, akkumulátor töltöttségi szintje, fények és egyéb visszajelzések. Apropó, fények: nem sok került az S1 Maxra, szolidan csak az alapok. Az elöl lévő, fehér színű LED épphogy egy kicsit dönthető, a féklámpát pedig a fékként szolgáló sárvédőn találod, de nagyjából annyit ér, mint a perec közepe. Index semmilyen formában nem került a rollerre.

Forrás: RendeljKínait – KuKirin S1 Max

Az S1 Max akkumulátora 36 voltos és 10,4 Ah kapacitású, aminek a teljes feltöltése 7-8 órát vesz igénybe. A gyártó szerint ennyiből akár 39 kilométeres hatótávot is képes megtenni, de érdemes inkább csak 25-30 kilométerrel számolni. Főleg már csak azért is, mert leginkább a 2-es és 3-as sebességfokozatot fogod használni a viszonylag gyors és dinamikus haladás érdekében. Rövid utakhoz jó, például iskolába járni vele vagy elgurulni a kisboltba, buszhoz, vonathoz, mivel pillanatok alatt összecsukható és könnyedén szállítható tömegközlekedésen. Ennél többet nem szabad tőle várni – nem ezzel fogod meghódítani a megyét és a terepet.

KuKirin S1 Max elektromos roller teszt 27

Forrás: Geekbuying – KuKirin S1 Max

KuKirin S1 Max elektromos roller teszt – Szerviztapasztalatok

A KuKirin S1 Max egy nagyon kis szerethető roller tud lenni, ha a felhasználója a helyén kezeli. Mint korábban írtam, nem szabad tőle csodákat várni. Arra teljesen jó, hogy a sarki kisboltba legurulj vele vagy a csomagautomatához, ha valami apróságot rendeltél, de a fiatalabb korosztálynak sem utolsó iskolába járni vele. Ingázáshoz szintén ideális, bár csak részben: amíg kiérsz a vonatig vagy a buszig, hiszen ezeken már könnyedén szállítható összecsukva.

Azt viszont nem árt észben tartani vásárláskor, hogy az S1 Max egy tipikusan olyan pálcikaroller, hogy tök jól működik, amíg működik. Az ehhez hasonló rollereket a KuKirin kivezeti a gyártásból körülbelül 1 év után, így pár év elteltével kérdésessé válik, hogy milyen komponenseket lehet hozzá kapni. Az alkatrészhiány leginkább a kijelzőt és a vezérlőt érinti, de például egy gumicsere természetesen nem megugorhatatlan probléma, vagy az, ha esetleg a gázkar letörik.

Összegzés

Ha nagy hatótávra és dimbes-dombos terepre vágysz, akkor nem a KuKirin S1 Max lesz a te e-rollered. Nincs benne rugózás, így nem sima utakon kényelmetlen vele közlekedni, a fékezés (ami a motorfékből és a sárvédő taposásából tevődik össze) pedig nem éppen sportos vagy extrém használatra való. Ezeknek ellenére a KuKirin S1 Max nem akar többnek látszani, mint ami – ez egy praktikus, könnyű városi jármű, ami elvisz A-ból B-be, ha a cél a mobilitás, nem pedig a sebesség vagy az extrák. Városlakóknak, diákoknak, ingázóknak ideális választás.

Ennek fényében az ára sincs elszállva, hiszen az NNNKUKS1MHU  kuponkóddal most 104 700 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ért tudod megrendelni a Geekbuying kínálatából. Európai raktárból érkezik, ingyenes szállítással.

Pro

  • Könnyedén összecsukható és szállítható
  • Rövid "rohangálásokhoz" ideális
  • Nem megfizethetetlen
  • Nem kell rá KGFB
  • A tömör gumikkal nem fogsz defektet kapni

Kontra

  • Nincs benne rugózás
  • Az elektromos motorfék és a mechanikus fék (hátsó sárvédő) nem túl ütősek
  • Az alkatrészek kérdésesek hosszú távon

A KuKirin S1 Max elektromos roller nullrevízióját együttműködő partnerünk, a Roll-Base elektromos roller és kerékpár-szerviz végezte. Ha megfelelő szakértelemre van szükségetek, ha javíttatni vagy átépíttetni szeretnétek, bátran forduljatok Varga Jánoshoz, a Roll-Base tulajdonosához.

hirdetés