KuKirin G2 (2025) elektromos roller teszt
A ráncok mentek, a lendület maradt

Forrás: Banggood – KuKirin G2 (2025)
- Banggood
- e-roller
- elektromos járgány
- elektromos roller
- KuKirin
- KuKirin G2
- KuKirin G2 (2025)
- KuKirin roller
Begurult hozzánk tesztre a ráncfelvarrott KuKirin G2, ami nagyobb tárcsafékeket, megerősített első felfüggesztést, megvastagított taposót, beépített hátsó lámpát és szélesebb fellépőt tud felmutatni, mint az elődje. Ezeket leszámítva minden maradt a régi. Már csak az a kérdés, hogy vajon van értelme ezeknek az újításoknak? A BTMRR001 kuponkóddal most 162 400 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ért tudod előrendelni a Banggood kínálatából, de, ha Paypallal fizetsz, akkor 157 200 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ig csökken a végösszeg. Európai raktárból ingyen szállítják.
A 2025-ös G2 az elődhöz (és a gyártó összes többi modelljéhez) hasonlóan nagyjából összeszerelve kerül elő a dobozából. Neked csupán a kormányt és a hátsó sárvédőt kell a helyére illesztened, de a beüzemeléséhez ennél persze több kell, amit szinte minden elektromos jármű tesztjében leírunk. Ilyen például a csavarok meghúzása, a fékek beállítása, a KGFB megkötése (ha szükséges) és a megfelelő védőfelszerelés alkalmazása.
A dobozban ugyan nem sok, de minden szükséges kiegészítőt megtalálsz: néhány imbuszkulcsot, egy korrekt használati útmutatót és egy töltőt. Az e-roller anyaghasználatára szokás szerint nem lehet panasz, a dizájn pedig majdnem 100%-ban megegyezik az elődével. A 2025-ös modellről ugyanúgy elmondható, hogy a KuKirin G4 „kistesója”.
Első ránézésre nem sok újítást lehet felfedezni a rolleren, de már csak azért sem egyszerű ezeket észrevenni, mert az elődje 2024 szeptemberében járt nálunk, teszt itt és ez nem éppen tegnap volt.
Az egyik legfontosabb újítás a fékeket érintette, hiszen már nem 140, hanem 160 milliméteres féktárcsák kerültek rá.
Az első felfüggesztés és a taposó egyaránt meg lettek erősítve, az utóbbit ráadásul meg is vastagították. A hátsó lámpa beépítésre került, a fellépő pedig szélesebb lett, mint korábban volt. Ezeket leszámítva maradt minden a régi: 800 wattos motor, 48 voltos, 15,6 Ah kapacitású akkumulátor (bár az elődbe „csak” 15 Ah-s került), 55 kilométer hatótáv papíron, maximum 45 km/órás végsebesség, 10 colos kerekek, max. 20 fokos emelkedők, 26 kilogrammos tömeg és 120 kilogrammos terhelhetőség. Nézzük, milyen a ráncfelvarrott verzióval gurulni!
Galéria
Forrás: Banggood – KuKirin G2 (2025)
Forrás: RendeljKínait – KuKirin G2 (2005)
A tárcsafékek nagyobb méretre való cseréje nem egy forradalmi lépés, az inkább a hidraulikus fék lett volna, de egy olyan tudatos fejlesztés, amitől a felhasználói élmény nemcsak jobb lesz, hanem biztonságosabb. Ez elmondható az első felfüggesztés megerősítésével kapcsolatban is, amit igenis megkíván egy e-roller, főleg akkor, ha durvább terepen vagy nagyobb sebességgel van használva, utóbbi jelen esetben 45 km/óra. A régebbi G2 tesztelése során ugyan nem tapasztaltam, de nem egy vásárlói panasz érkezett arról, hogy a durva fékezés és a kátyúk megviselik a villát, így ennek az újításnak ez lehet a legfőbb oka. A robusztus taposó sem csak esztétikai változás, hiszen kevésbé hajlik, rezonál vagy nyekken, illetve kényelmesebb a hátsó láb pozíciója.
A beépített hátsó lámpa viszont szinte semmivel sem előnyösebb, mint korábban volt.
Helyileg ugyan ott van, a hátsó indexekkel együtt, így autóból nézve nem túlságosan feltűnő. A kiszélesített fellépő oka szintén a kényelem és a biztonság, valamint az akkumulátor is egy fokkal védettebb a víz és a kosz ellen.
Galéria
Forrás: RendeljKínait – KuKirin G2 (2025)
Az újításokból menet közben nem sokat érzékelni, de az biztos, hogy a 2025-ös KuKirin G2 még strapabíróbb és biztonságosabb lett, mint az elődje. Amire viszont még ráfért volna az újítás, az az e-roller LCD kijelzője. Ugyanez a típus került a KuKirin G4-re is, de már annak a tesztelése során sem rajongtam érte.
Hiába hatalmas, érintős és informatív, erős napsütésben körülbelül sz@rt sem látsz belőle.
Szerencsére a bekapcsológombbal tudod váltogatni a 3 sebességfokozatot: ECO módban 25 km/óra, sztenderd módban 35 km/óra, sport módban pedig koppra pontosan 45 km/óra a végsebessége, feltéve, ha feloldod a roller 25 km/órás sebességkorlátozását.
Többek között a 7 darab LED-es fényforrás továbbra is adott, a menetélmény pedig pontosan olyan jó, mint az elődmodellen szintén. Szuperül gyorsul és hiába csak 10 colosak a kerekek, egész jól veszik az off-road terepet. A roller burkolata alatt egy 48 voltos, 15,6 Ah kapacitású akkumulátor rejlik, ami egy hajszállal nagyobb, mint az előző G2-é, amiben „csak” egy 15 Ah-s darab volt. A töltési ideje 8-9 órát vesz igénybe és a gyártó szerint akár 55 kilométert is meg lehet tenni vele egy feltöltésből, de ez nagyban függ az utas tömegétől, az időjárási tényezőktől és az útviszonyoktól úgyszintén. A sebességmódokat vegyesen használva, legtöbbször sík, de néha erdei talajon közlekedve 42 kilométer lett a vége, de ha ennél lightosabb tempót diktálsz, akkor 50 kilométer is összejöhet.
Forrás: RendeljKínait – KuKirin G2 (2025)

Forrás: Banggood – KuKirin G2 (2025)
KuKirin G2 (2025) elektromos roller teszt – Szerviztapasztalatok
Ez a rész szinte Ctrl+C és Ctrl+V is lehetne a régebbi KuKirin G2 tesztjéből, hiszen nem különösebben rendelkezik olyan típusbetegségekkel, amiket nehéz lenne vagy képtelenség lenne orvosolni. Helyette nem egy pozitív tulajdonsága van, amik részben a fejlesztésnek köszönhetők:
- a nagyobb tárcsafék aranyat ér: jobban meg tudsz vele állni és lassabban kopik el, utóbbi pedig igen fontos, mert elég hamar el lehet koptatni a fékbetéteket, főleg akkor, ha keményen használod a rollert és az új G2-t (na meg a régit is) lehet
- az első felfüggesztés extra stabilitást ad
- a hátsó, beépített lámpát semmivel sem nehezebb szervizelni, mint az elődjét, hiszen attól még, hogy beépítették ugyanúgy kicsavarozható, cserélhető
- alkatrész bőven van ehhez az e-rollerhez és még lesz is, nem kell attól tartani, hogy 1-2 év múlva már nem lesz, mint sok pálcikaroller esetében
Összegzés
Az idén piacra dobott G2 a G4-hez viszonyítva szolidabb konstrukció, viszont ugyanolyan élvezetes vele gurulni, mint a régi G2-vel. Azoknak való, akik már kinőttek a gagyi rollerekből, mégsem akarnak egy valag pénzt költeni egy túltolt, prémium hatású járműre. Ez a modell a városi száguldók és az ingázós mindenesek hibridje: masszívabb fékekkel, erősebb felfüggesztéssel és a többi újítással együtt végre nemcsak jól néz ki, hanem jobban is bírja a strapát, mint korábban. Stabilabb, biztonságosabb, így alkalmas a mindennapi használatra – természetesen védőfelszereléssel együtt és a megfelelő körülmények között.
Az ára nincs elszállva, mert a BTMRR001 kuponkóddal most 162 000 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ért tudod előrendelni a Banggood webshopjából. Ráadásul, ha Paypallal fizetsz, akkor egészen 156 900 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ig tudod lefaragni a végösszeget. Európai raktárból ingyen szállítják.
Pro
- Masszív szerkezet
- A nagyobb tárcsafékkel könnyebb finoman fékezni
- Az újításoknak köszönhetően biztonságosabb és stabilabb lett
- Ugyanolyan jó vele gurulni, mint a régebbi G2-vel
- Ár/érték arányban elég jó választás
Kontra
- A kijelzőjét továbbra is alig látni erős napfényben