hirdetés

KuKirin G2 (2025) elektromos roller teszt

A ráncok mentek, a lendület maradt

teszt
KuKirin G2 (2025) elektromos roller teszt 1

Forrás: Banggood – KuKirin G2 (2025)

Raven96
írta: Raven96
2025-06-15

Begurult hozzánk tesztre a ráncfelvarrott KuKirin G2, ami nagyobb tárcsafékeket, megerősített első felfüggesztést, megvastagított taposót, beépített hátsó lámpát és szélesebb fellépőt tud felmutatni, mint az elődje. Ezeket leszámítva minden maradt a régi. Már csak az a kérdés, hogy vajon van értelme ezeknek az újításoknak? A BTMRR001  kuponkóddal most 162 400 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ért tudod előrendelni a Banggood kínálatából, de, ha Paypallal fizetsz, akkor 157 200 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ig csökken a végösszeg. Európai raktárból ingyen szállítják.

A rendeljkínait szerint

  • megbízhatóság: 9
  • design és anyagminőség: 9
  • felszereltség, funkciók: 10
  • ergonómia: 9
  • ár/érték arány: 9

9.2

Népítélet

n/a

Ehhez a termékhez még nem érkezett olvasói értékelés.

Légy te az első

A 2025-ös G2 az elődhöz (és a gyártó összes többi modelljéhez) hasonlóan nagyjából összeszerelve kerül elő a dobozából. Neked csupán a kormányt és a hátsó sárvédőt kell a helyére illesztened, de a beüzemeléséhez ennél persze több kell, amit szinte minden elektromos jármű tesztjében leírunk. Ilyen például a csavarok meghúzása, a fékek beállítása, a KGFB megkötése (ha szükséges) és a megfelelő védőfelszerelés alkalmazása.

A dobozban ugyan nem sok, de minden szükséges kiegészítőt megtalálsz: néhány imbuszkulcsot, egy korrekt használati útmutatót és egy töltőt. Az e-roller anyaghasználatára szokás szerint nem lehet panasz, a dizájn pedig majdnem 100%-ban megegyezik az elődével. A 2025-ös modellről ugyanúgy elmondható, hogy a KuKirin G4 „kistesója”.

Első ránézésre nem sok újítást lehet felfedezni a rolleren, de már csak azért sem egyszerű ezeket észrevenni, mert az elődje 2024 szeptemberében járt nálunk, teszt itt és ez nem éppen tegnap volt.

Az egyik legfontosabb újítás a fékeket érintette, hiszen már nem 140, hanem 160 milliméteres féktárcsák kerültek rá.

Az első felfüggesztés és a taposó egyaránt meg lettek erősítve, az utóbbit ráadásul meg is vastagították. A hátsó lámpa beépítésre került, a fellépő pedig szélesebb lett, mint korábban volt. Ezeket leszámítva maradt minden a régi: 800 wattos motor, 48 voltos, 15,6 Ah kapacitású akkumulátor (bár az elődbe „csak” 15 Ah-s került), 55 kilométer hatótáv papíron, maximum 45 km/órás végsebesség, 10 colos kerekek, max. 20 fokos emelkedők, 26 kilogrammos tömeg és 120 kilogrammos terhelhetőség. Nézzük, milyen a ráncfelvarrott verzióval gurulni!

hirdetés

KuKirin G2 (2025) elektromos roller teszt – Régi konstrukció új szettben

Az összes újítás közül a legfeltűnőbb és a legfontosabb a tárcsafékek cseréje, 140 milliméteresről 160 milliméteresre. Elsőre azt gondolhatná az ember, hogy mégis mi értelme van annak a 2 centiméternek, de több, mint gondolnád. A tárcsafék úgy működik, hogy minél messzebb „fog” a fékpofa a tengelytől, annál nagyobb erővel tud lassítani, tehát a kisebb fékerő is hatékonyabb lassulást eredményez. Nagyobb tárcsával könnyebb finoman fékezni, nem olyan hirtelen „harapós” az egész, bár ezzel az elődmodellnél sem tapasztaltam problémát.

Forrás: RendeljKínait – KuKirin G2 (2005)

A tárcsafékek nagyobb méretre való cseréje nem egy forradalmi lépés, az inkább a hidraulikus fék lett volna, de egy olyan tudatos fejlesztés, amitől a felhasználói élmény nemcsak jobb lesz, hanem biztonságosabb. Ez elmondható az első felfüggesztés megerősítésével kapcsolatban is, amit igenis megkíván egy e-roller, főleg akkor, ha durvább terepen vagy nagyobb sebességgel van használva, utóbbi jelen esetben 45 km/óra. A régebbi G2 tesztelése során ugyan nem tapasztaltam, de nem egy vásárlói panasz érkezett arról, hogy a durva fékezés és a kátyúk megviselik a villát, így ennek az újításnak ez lehet a legfőbb oka. A robusztus taposó sem csak esztétikai változás, hiszen kevésbé hajlik, rezonál vagy nyekken, illetve kényelmesebb a hátsó láb pozíciója.

A beépített hátsó lámpa viszont szinte semmivel sem előnyösebb, mint korábban volt.

Helyileg ugyan ott van, a hátsó indexekkel együtt, így autóból nézve nem túlságosan feltűnő. A kiszélesített fellépő oka szintén a kényelem és a biztonság, valamint az akkumulátor is egy fokkal védettebb a víz és a kosz ellen.

Az újításokból menet közben nem sokat érzékelni, de az biztos, hogy a 2025-ös KuKirin G2 még strapabíróbb és biztonságosabb lett, mint az elődje. Amire viszont még ráfért volna az újítás, az az e-roller LCD kijelzője. Ugyanez a típus került a KuKirin G4-re is, de már annak a tesztelése során sem rajongtam érte.

Hiába hatalmas, érintős és informatív, erős napsütésben körülbelül sz@rt sem látsz belőle.

Szerencsére a bekapcsológombbal tudod váltogatni a 3 sebességfokozatot: ECO módban 25 km/óra, sztenderd módban 35 km/óra, sport módban pedig koppra pontosan 45 km/óra a végsebessége, feltéve, ha feloldod a roller 25 km/órás sebességkorlátozását.

Többek között a 7 darab LED-es fényforrás továbbra is adott, a menetélmény pedig pontosan olyan jó, mint az elődmodellen szintén. Szuperül gyorsul és hiába csak 10 colosak a kerekek, egész jól veszik az off-road terepet. A roller burkolata alatt egy 48 voltos, 15,6 Ah kapacitású akkumulátor rejlik, ami egy hajszállal nagyobb, mint az előző G2-é, amiben „csak” egy 15 Ah-s darab volt. A töltési ideje 8-9 órát vesz igénybe és a gyártó szerint akár 55 kilométert is meg lehet tenni vele egy feltöltésből, de ez nagyban függ az utas tömegétől, az időjárási tényezőktől és az útviszonyoktól úgyszintén. A sebességmódokat vegyesen használva, legtöbbször sík, de néha erdei talajon közlekedve 42 kilométer lett a vége, de ha ennél lightosabb tempót diktálsz, akkor 50 kilométer is összejöhet.

Forrás: RendeljKínait – KuKirin G2 (2025)

KuKirin G2 (2025) elektromos roller teszt 30

Forrás: Banggood – KuKirin G2 (2025)

KuKirin G2 (2025) elektromos roller teszt – Szerviztapasztalatok

Ez a rész szinte Ctrl+C és Ctrl+V is lehetne a régebbi KuKirin G2 tesztjéből, hiszen nem különösebben rendelkezik olyan típusbetegségekkel, amiket nehéz lenne vagy képtelenség lenne orvosolni. Helyette nem egy pozitív tulajdonsága van, amik részben a fejlesztésnek köszönhetők:

  • a nagyobb tárcsafék aranyat ér: jobban meg tudsz vele állni és lassabban kopik el, utóbbi pedig igen fontos, mert elég hamar el lehet koptatni a fékbetéteket, főleg akkor, ha keményen használod a rollert és az új G2-t (na meg a régit is) lehet
  • az első felfüggesztés extra stabilitást ad
  • a hátsó, beépített lámpát semmivel sem nehezebb szervizelni, mint az elődjét, hiszen attól még, hogy beépítették ugyanúgy kicsavarozható, cserélhető
  • alkatrész bőven van ehhez az e-rollerhez és még lesz is, nem kell attól tartani, hogy 1-2 év múlva már nem lesz, mint sok pálcikaroller esetében

Összegzés

Az idén piacra dobott G2 a G4-hez viszonyítva szolidabb konstrukció, viszont ugyanolyan élvezetes vele gurulni, mint a régi G2-vel. Azoknak való, akik már kinőttek a gagyi rollerekből, mégsem akarnak egy valag pénzt költeni egy túltolt, prémium hatású járműre. Ez a modell a városi száguldók és az ingázós mindenesek hibridje: masszívabb fékekkel, erősebb felfüggesztéssel és a többi újítással együtt végre nemcsak jól néz ki, hanem jobban is bírja a strapát, mint korábban. Stabilabb, biztonságosabb, így alkalmas a mindennapi használatra – természetesen védőfelszereléssel együtt és a megfelelő körülmények között.

Az ára nincs elszállva, mert a BTMRR001  kuponkóddal most 162 000 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ért tudod előrendelni a Banggood webshopjából. Ráadásul, ha Paypallal fizetsz, akkor egészen 156 900 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ig tudod lefaragni a végösszeget. Európai raktárból ingyen szállítják.

Pro

  • Masszív szerkezet
  • A nagyobb tárcsafékkel könnyebb finoman fékezni
  • Az újításoknak köszönhetően biztonságosabb és stabilabb lett
  • Ugyanolyan jó vele gurulni, mint a régebbi G2-vel
  • Ár/érték arányban elég jó választás

Kontra

  • A kijelzőjét továbbra is alig látni erős napfényben

A KuKirin G2 (2025) elektromos roller nullrevízióját együttműködő partnerünk, a Roll-Base elektromos roller és kerékpár-szerviz végezte. Ha megfelelő szakértelemre van szükségetek, ha javíttatni vagy átépíttetni szeretnétek, bátran forduljatok Varga Jánoshoz, a Roll-Base tulajdonosához.

hirdetés