Új Kugoo M2 Pro roller
30 dollár grátisz pénzvisszatérítés
Kicsit úgy érzem magam a Kugoo rollerek kapcsán, mint amikor sokat zabáltam és beüt a kajakóma, itt is durva túlkínálat kezdett el kialakulni. A legújabb modell a Kugoo M2 Pro, ami azért készült el, mert a Kugoo S1/S1 Pro igencsak bejött a cégnek – naponta hármat látok Budapesten szembejönni -, és most hogy van pénz lóvéra, elkezdték kitolni a komolyabb ES2-M2-Booster modelleket is. Sőt, most pénzvisszatérítést is kapnak a Kugoo rollert vásárlók, 30 USD, vagyis 9000 Ft értékben.
Kugoo S1 | Kugoo S1 Pro | Kugoo ES2 | Kugoo M2 Pro | Kugoo Booster | |
Súly (kg) | 11 | 11 | 16 | 15,6 | 30 |
Méret (cm) | 105x45x93 (116) | 105x45x93 (116) | 112x33x43 | 112x52x112 | 120x26x118 |
Terhelhetőség (kg) | 120 | 120 | 100 | 120 | 120 |
Kerékméret (col) |
8 | 8 | 8,5 | 8,5 | 10 |
Akkumulátor (mAh) | 6,5 | 7,5 | 7,5 | 7,5 | 23 |
Gumi (col) | tömör | méhsejt rácsos | méhsejt rácsos | felfújható | felfújható |
Hatótáv (km) | 30 (22) | 30 (22) | 25 | 30 | 85 |
Teljesítmény (W) | 350 36V | 350 36V | 350 36V | 350 36V | 2×800 48V |
Végsebesség (km/ó) |
30 (28-29) | 30 (28-29) | 25 | 25 | 55 |
Kap. szög. (fok) | 15 | 15 | 15 | 15 | 35 |
Lengéscsillapító | első-hátsó | első-hátsó | első-hátsó | első-hátsó | első-hátsó |
Kormány | állítható magasság, lecsukható | állítható magasság, lecsukható | fix, lecsukható | fix, lecsukható | fix |
Markolat | lecsukható | lecsukható | leszerelhető | fix | fix |
Lámpa | első+hátsó | első+hátsó+ fényvisszaverő |
első+hátsó | első+hátsó | duális első+hátsó |
Fék | motor+taposó | motor+taposó | motor+tárcsa | motor+tárcsa+taposó | motor+tárcsa |
Tempomat | VAN | VAN | VAN | VAN | ? |
Fedélzeti komp. | VAN | VAN | VAN | VAN | VAN |
Bluetooth modul | NINCS | NINCS | VAN | VAN | NINCS |
Raktár | EU | EU | EU | EU | EU |
Extrák | lecsukható a kormány a sárhányóra | „index” lámpák, fényvisszaverők | csengő, USB töltő, LED csík | ülésszett | |
Ár | 95 000 | 105 000 | 135 000 | 144 000 | 370 000 |
A fenti adatokon mindenki kiélvezkedheti magát. Amit ebből látni kell, hogy a Booster egy teljesen más kávéház, vegyük is ki képzeletben a konkurenciaharcból, marad 4 roller. Az M2 Pro mellett eléggé nehezemre esne szónokolni a fenti táblázat alapján, hiszen a hardver és szerintem a szoftver is gyakorlatilag megegyezik az ES2-vel. Ennek ellenére vegyetek észre néhány igen jelentős különbséget, az egyik a lengéscsillapító elrendezése, ami gyakorlatilag a hátsó traktusban fekszik, szerintem ez sokkal jobb menetkomfortot tesz majd lehetővé.
Galéria
Ugyanez igaz a felfújható kerekekre is, ami valószínűleg kényelmes, de csak az idő mondhatja meg, mennyire bírja a gyűrődést, de lehet, hogy a volt Xiaomi M365 tulajdonosok most a szívükhöz kapnak. Nőtt az ES2-höz képest a terhelhetőség is, illetve változott a lecsukómechanika, ami jó hír az S1-S1 Pro után, mert az egyik leghitványabb eleme volt az elődmodelleknek. Papíron a hatótáv is 30 km, de a valóság valahol 22 körül lesz. Érdekes, hogy a sebességet korlátozták 25 km/h órában, szerintem rájöttek, hogy 25-ről elszenvedni magad 30-ig egyébként is borzalmas, így legalább dinamikusan gyorsul majd a gép a végsebességig. Az biztos, hogy az ES2 és az M2 Pro is egy komolyabb rollernek néz ki, mint az előző kettő, én inkább venném ezeket, még akkor is, ha drágábbak.
Az alábbi linken kell bejelentenetek a vásárlás tényét, a rendelési szám és a Geekbuying számla e-mail címe alapján, illetve javasolhattok valamit a cégnek – például, hogy legyen 50 dollár a visszafizetés 😀 -, ez utóbbi nem kötelező.