hirdetés

    link másolása

    Ha megérkezett a termék, az első dolog, ami eszünkbe jut, az az legyen, hogy a lehető legjobb minőségű videofelvételre alkalmas eszközzel vegyük fel a kicsomagolást, hogy megörökítsük a garanciális ügyintézés esetére.

    Gondolkodjunk előre, hogy mit fogunk tenni, ha valami esetleg nem stimmel a termékünkkel (bár ez ma már nem jellemző). Hogyan bizonyítjuk? Hát a felvétellel, ezért készül. Ennek hiányában elég nehéz bebizonyítani, hogy már rossz volt a termék, amikor megjött, és nem mi etettük meg időközben a kutyával.

    A videó tartson legalább addig, amíg beüzemeljük az elektronikus eszközt (bekapcsoljuk a táblagépet, telefont, és pár alapfunkciót kipróbálunk rajta), és megkeressük az összes ígért tartozékát. A videón jól látható legyen minden lényeges elem, hogy ha valami nem klappol, akkor az vitathatatlan legyen.

    Fontos fogalom a “DOA”, azaz Dead On Arrival / Halott a megérkezéskor. Ez azt jelenti, hogy az eszköz a csomag felbontását követő első bekapcsolást sem éri meg, egyszerűen döglötten érkezik. Ebben az esetben is egy kicsomagolós (unboxing) videó nagyban elősegíti a problémamegoldást, nincs vita, hogy mitől halt meg.

    hirdetés