hirdetés

KuKirin G3 Pro (2024) elektromos roller teszt

Hogyan tépd fel az aszfaltot

teszt
KuKirin G3 Pro (2024) elektromos roller teszt 1

Forrás: RendeljKínait

Raven96
írta: Raven96
2025-01-31

Régen járt nálunk KuKirin márkájú roller, de szerencsére begurult hozzánk a G3 Pro 2024-es változata, aminél komolyabbat kívánni sem tudnék. Kétmotoros, tehát 2×1200 watt hajtja, így hegymenethez kellően erős, az pedig hab a tortán, hogy a végsebessége 65 km/óra. Onnan valahogy meg is kell állni, ezért hidraulikus fékeket kapott, a hatótávját pedig 80 kilométerre saccolja a gyártó. Az ára sem gyenge, mert a 75d7d1  kuponkóddal 476 400 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ot kérnek érte a Banggood oldalán. Cseh raktárból ingyenesen szállítják.

A rendeljkínait szerint

  • megbízhatóság: 10
  • design és anyagminőség: 10
  • felszereltség, funkciók: 10
  • ergonómia: 10
  • ár/érték arány: 10

10

Népítélet

n/a

Ehhez a termékhez még nem érkezett olvasói értékelés.

Légy te az első
KuKirin G3 Pro (2024) elektromos roller teszt 8

Forrás: RendeljKínait

A KuKirin G3 Pro dizájnja nagyon guszta, a pontot az i-re az aprólékosan kidolgozott részletek teszik fel,

mint például a kormány szárába mélyített KuKirin G3 Pro felirat, ami mindig emlékezteti majd a tulajdonosát, hogy melyik rollerrel van dolga. Feltéve, ha a klasszikus, rikítóan narancssárga színű elemekből nem lenne egyértelmű, hogy melyik brand képviseli. Korábban a KuKirin G4-nél tapasztaltam azt, hogy ennyire stabilan összerakott, ütőképes rollert még nem láttam, de ezt most már a G3 Próról gondolom.

A jármű váza vas és alumíniumötvözetből készül, valamint szokás szerint összecsukható az egyszerű szállítás jegyében, bár semmilyen szinten sem könnyű eljuttatni A-ból B-be (kivétel persze, ha gurulsz vele), hiszen röpke 40 kilogrammot nyom, ennek fényében pedig maximum 120 kilogrammal terhelhető. A tömegének köszönhetően a kicsomagolása kétemberes program, viszont az összeszerelése ennél jóval egyszerűbb. A dobozban minden szükséges szerszámot megtalálsz majd ahhoz, hogy a kormányt és a rajta lévő kijelzőt a helyükre tudd igazítani, na meg persze nem árt minden csavart lecsekkolni és alaposan meghúzni, valamint mindent személyre szabottan beállítani, bár

meglepő módon már gyárilag kiváló az összeszerelése.

Még a sárvédővel sem kell bajlódnod, mert már az is a helyén van. A pakk része még két töltő, egy használati utasítás és egy klasszikus pumpa.

Teljesítmény terén 2×1200 wattra számíthatsz, amihez elég komoly, 65 km/órás végsebesség társul,

mindezt 10 colos kerekeken. A megállásban hidraulikus fékek lesznek a segítségedre és 11 darab LED fényforrás fog arról gondoskodni, hogy még a vak is meglásson. A tesztalany akkumulátora 45 voltos és 23,4 Ah kapacitású, ami nem kevés, így a gyártó szerint egyetlen feltöltésből akár 80 kilométeres hatótáv is kihozható a rollerből. Az akkumulátor feltöltése 5-10 órát vesz igénybe, attól függően, hogy hány töltővel nyomod, de ajánlott a kettővel egyszerre, ha már ennyit mellékelnek hozzá. Az alábbi videóban a tesztalany elődmodellje látható, ettől függetlenül érdemes megnézni, mert hasonlóan izgalmas menetre számíthatsz a ráncfelvarrott verzióval is. Nézzük hát, mire képes a legújabb KuKirin G3 Pro!

hirdetés

KuKirin G3 Pro (2024) elektromos roller teszt – Félelmetes igásló

A KuKirin G3 Pro 2024-es változata nemcsak terepen képes kiválóan helytállni, hanem azok számára is ideális választás, akik hegyen laknak vagy viszonylag sok emelkedőt kell megmászniuk. A tesztalany papíron 25-35 fokos emelkedőkkel képes elbírni, ezt pedig annak köszönheti, hogy kétmotoros változat. Ez azt jelenti, hogy 2×1200 watt hajtja, ami nem kevés, ráadásul bőven elegendő ahhoz, hogy ne égjen el a kábele egy tartós hegymenet során.

Forrás: RendeljKínait

A G3 Pro maximális sebessége 65 km/óra (bizony, jól olvastad), amiből én „csak” 60 km/órát láttam, de ez egy szép teljesítmény, hiszen nincs messze az ígérttől.

Ez azt is jelenti, hogy aki nem több 50-60 kilogrammnál, az még 65 km/órával is repülhet a tesztalany társaságában. Ezt persze akkor tudod megtenni, ha a kétmotoros üzemmódot választod, illetve a 3. sebességi fokozatot, hiszen

így olyat lép a roller, hogy beszakítja alattad a földet,

de már az 1. sebességi fokozat kipróbálása során is elég keményen szétkaparta mögöttem az erdei talajt, mit sem törődve a kavicsok és a gyökerek mennyiségével. Ha éppen nem adrenalin löketre vágysz, hanem ennél „élhetőbb”, biztonságosabb menetre, akkor a csak egy motor használatát (single mód) javaslom és leginkább a 2., akár a 3. sebességfokozatot. Természetesen ilyenkor is az életedért fogsz kapaszkodni, mert ezekkel a beállításokkal nagyjából 40-50 km/óra közötti sebességre számíthatsz.

Bármilyen sebességet is választasz, leírhatatlanul izgalmas élmény lesz a G3 Pro társaságában gurulni.

Mindezt 10 colos kerekeken teszi, amiknek a gumijáról üvölt, hogy off road-ra születtek, ezt pedig még 4 darab lengéscsillapító támasztja alá. A jármű az átlagosnál kisebb útpadkákon simán felmegy és az úthibák sem különösebben foglalkoztatják, – amiket úgy gyűjt ez az ország, mintha valami ritka Pokémon lenne -, valamint az se, hogy az erdős talaj mennyire kavicsos, saras vagy éppen dzsindzsás.

Viszont városi közegben, embertömeghez közel élhetetlen és egyenesen veszélyes lenne vele közlekedni, hiszen a kanyarodáshoz és a megforduláshoz sem kevés hely kell, nem mellesleg brutális erő és masszív anyaghasználat jellemzi. A KuKirin rollereknek általában gyenge pontja szokott lenni a bowdenes tárcsafék, de szerencsére

a tesztalanyra hidraulikus került, ami sokkal komolyabb fékhatást tesz lehetővé. Olyannyira, hogy adtam is egy puszit az aszfaltnak, nagyjából 20 km/órás sebesség környékén,

szerencsére bukósisakkal a fejemen és a KGFB őrangyalával a hátam mögött – ezt a kettőt sose felejtsd.

11 darab LED-es fényforrás gondoskodik róla, hogy a közlekedés többi résztvevője még a sötétben is időben észrevegyen, ebből 4 darab jelzi az irányváltoztatást, 3 darab pedig a fékezést. A G3 Pro hatalmas LCD kijelzője minden fontos részletet demonstrál menet közben, ilyen például az aktuális sebesség, a kiválasztott sebességfokozat, a használt motorok száma (single/dual), az akkumulátor töltöttségi szintje és még sok más. Az indításhoz szükséges kulcsot ez alá kell bedugni, ami egy igencsak érdekes megoldás, de az jóval figyelemfelkeltőbb ennél, hogy

a jármű fellépőjére egy számkóddal ellátott zárbetét került, így csak a kód tulajdonosa tudja felnyitni az 550×210 milliméter nagyságú taposót.

Ez azért jó, mert ez alatt található a roller akkumulátora, ami az egyik legdrágább alkotóeleme is, így nem árt, ha nem tud csak úgy hozzáférni bárki, te viszont igény esetén könnyedén kiszedheted, például, ha bevinnéd magaddal a lakásba feltölteni. Ez egy 10/10-es ergonómiai megoldás és igencsak ritka, Kaabo Wolf King GTR-en látni még ilyesmit, aminek az ára sajnos több egy számjeggyel, mint a tesztalanyé.

A KuKirin G3 Pro egy 45 voltos, 23,4 Ah kapacitású akkumulátorral rendelkezik, ami korántsem egy gyenge darab. A gyártó szerint egy feltöltésből elmegy akár 80 kilométert is, de én már a fele ennyinek is örültem, hiszen nem voltam vele rest sietve gurulni. Természetesen, ha viszonylag lassú tempóra váltasz, akkor össze is jöhet ennyi, de a gyártó becsületesen megadja, hogy ezt 65 kilogrammos testtömeggel, 26 °C-os időben, folyamatos, 2. sebességfokozatban, egyenes úton mérte.

Ez pont az a forgatókönyv, ami senkire sem fog ráilleni, aki egy ilyen bitang rollert választ, úgyhogy nagyjából 50-60 kilométerrel érdemes számolni.

KuKirin G3 Pro (2024) elektromos roller teszt 52

Forrás: Banggood

KuKirin G3 Pro (2024) elektromos roller teszt – Szerviztapasztalatok

Nehéz rosszat mondani a KuKirin G3 Pro 2024-es változatáról és ebben János, a Roll-Base szerviz tulajdonosa is egyetértett velem, hiszen:

  • a képességeit tekintve ez a gyártó legütőképesebb rollere, hiába van ennél komolyabb teljesítményű is, ami nem más, mint a G4 Max
  • kiváló teljesítménnyel és menetdinamikával rendelkezik
  • kényelmes a rugózása
  • kellően erősek a hidraulikus fékek
  • a lehető legjobb minőségű gázkar került rá
  • jön-megy, teszi a dolgát, mindezt rettentően jó minőségben
  • alkatrészben nincs hiány, de nem igazán kell hozzá, hiszen a gumik és a fékek cseréjét leszámítva nem nagyon van szüksége szervizelésre, mert nem betegágy, így az alap szervizzel akár 5-10 ezer kilométert is elgurulhat

Összegzés

A KuKirin G3 Pro letesztelésével ismét sikerült megtalálnunk a gyártó legkomolyabb rollerét, amiről nem sok rosszat tudok írni, de igazából keveset se. Kellően erős az extrém körülményekhez, az anyaghasználatát tekintve pedig nagyon egyben van, arról már nem is beszélve, hogy minden szükséges kiegészítővel felvértezték, értem ez alatt a számos fényforrást és a számkódos zárat. Elég nagy hatótávok megtételére képes, miközben szuper élmény rajta utazni, hiszen dinamikus vele a közlekedés és gond nélkül veszi az úthibákat, a hidraulikus fékek pedig kellő biztonságot nyújtanak. A KuKirin G3 Pro egy olyan szintet ugrik meg, amire más gyártó nem képes, legalábbis nem ebben az árkategóriában. Aki nem éppen tegnap kezdte a rollerezést és nemcsak városi andalgásra vágyik, hanem inkább adrenalin fröccsre és száguldásra, annak keresve sem lehetne ennél jobbat találni.

Ha megjött a kedved a KuKirin G3 Próhoz, akkor a 75d7d1  kuponkóddal most 476 400 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ért tudod megrendelni a Banggood kínálatából, cseh raktárból ingyenesen szállítva.

Pro

  • Stílusos és aprólékos dizájn
  • Masszív anyaghasználat
  • Alapos felszereltség
  • Dinamikusan lehet vele közlekedni
  • Bitang erős, hidraulikus fékek
  • Nagy hatótávokra képes
  • Ár/érték arányát tekintve bajnok

Kontra

  • 40 kilogramm a tömege, ami elég sok, de az anyaghasználat és a felszereltség miatt érthető

A KuKirin G3 Pro (2024) elektromos roller nullrevízióját együttműködő partnerünk, a Roll-Base elektromos roller és kerékpár-szerviz végezte. Ha megfelelő szakértelemre van szükségetek, ha javíttatni vagy átépíttetni szeretnétek, bátran forduljatok Varga Jánoshoz, a Roll-Base tulajdonosához.

hirdetés