Egyre több, idegesítőbb, át nem ugorható reklám került a YouTube-ra, ezt biztosan tapasztaltátok már ti is. Legrosszabbak talán a videó közben felugró hirdetés, hiszen félbevágja a videót vagy zenét, amit megnyitottatok. Eddig csak a 10 percnél hosszabb videókban jelenhettek meg tartalom közbeni hirdetések, azonban július végétől ez lecsökken 8 percre.
A YouTube hangsúlyozza, hogy mindig a tartalomkészítőknél marad a döntés joga, hogy reklámot szúrjon be a videóiba, de a 8 perces korlátozás minden bizonnyal még több YouTubert vesz majd rá hirdetések beékelésére. Hatékony védekezési módszer nincs nagyon ellene, a Google által javasolt megoldás, ha a felhasználó előfizet YouTube Premiumra.
A Google elsődleges célja nyilván az, hogy növelje bevételeit, amiből a videók készítői is részesülnek. Azonban a nézők várhatóan nem éppen fognak örülni az újításnak.
Forrás: Google