Az eltört Jimmy esete
A kínaiak segíteni is tudnak
Egyre gyakrabban botlik az ember negatív élményekbe, tapasztalatokba a Kínából rendeléssel kapcsolatosan. Ez abból fakadhat, hogy az emberek szeretnek panaszkodni, és csak a rossz élményeiket teszik közzé. Vannak viszont olyanok, akik a pozitív élményeikről is írnak, ilyen volt az egyik olvasónk is, aki pórul járt a Jimmy JV53-as porszívójával, de a Geekmaxi a megmentésére sietett.
A Geekmaxi supportjának is megírta, amit nekünk. Az ő hibája miatt ment tönkre a porszívó, de szeretne segítséget kérni az alkatrész beszerzéséhez. A webshop rendkívül segítőkész volt az ügyben, olyannyira, hogy az olvasónk számára térítésmentesen postáztak egy új fejet a Jimmy JV53-hoz. Ez nagyjából másfél hónap alatt meg is érkezett és azóta tökéletesen működik az újból hadrendbe állított kosz terminátor.
Ez az eset igen jól mutatja, hogy a Kínából rendelés nem ördögtől való, a kínai webshopok is sok esetben igyekeznek segíteni, de külön kiemelendő a Geekmaxi ügyfélcentrikussága. Nem lett volna kötelességük segíteni, mégis megtették, nem is akárhogyan.
Ha nektek is akad hasonlóan pozitív tapasztalatotok vagy éppenséggel ennél is nagyszerűbb support élményetek kérjük osszátok meg velünk a [email protected] email címre küldött levélben, mi pedig igyekszünk a legjobbakat hasonló formában megosztani veletek itt az oldalon.