hirdetés

Hyper Gogo Cruiser 12 Plus elektromos kismotor teszt

Erre rákap majd a gyerek

teszt
Hyper Gogo Cruiser 12 Plus elektromos kismotor teszt 1

Forrás: Geekbuying

Don Kartács
írta: Don Kartács
2024-04-19

A Hyper Gogo elektromos rollereket gyárt gyerekeknek. A 12 colos járgány kifejezetten jópofa, van rajta tárolórekesz, lehet sebességi fokozatokat állítani, egész jó sebességgel halad, meglepő emelkedőket is megmászik és egy gyerek is könnyedén elboldogul vele. A CB4CHJ  kuponnal EU raktárból 137 200 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ot kérnek érte.

A rendeljkínait szerint

  • megbízhatóság: 10
  • design és anyagminőség: 9
  • felszereltség, funkciók: 10
  • ergonómia: 9
  • ár/érték arány: 8

9.2

Népítélet

n/a

Ehhez a termékhez még nem érkezett olvasói értékelés.

Légy te az első

Egyáltalán nem érződik gagyinak,

nincs ez a lesajnált érzet, hogy „jó lesz ez a gyereknek”, még mi is ráültünk volna, csak ahhoz egy picit kicsi. Egyetlen dologba tudtunk belekötni: a Hyper Gogo felirat egyik betűje lekívánkozott a tankról, itt lehetne masszívabb a ragasztás.

A motor méretével nagyjából belőhetjük, hogy mekkora gyerekekre tervezték a gépet: 6 éves kortól, maximum 65 kilogrammig, 90-150 cm-es magassághoz. Ez ugye elég megfoghatatlan, kicsit olyan mint Maksa Zoltán kabaréjában: az elkövető 20-60 éves és 140-195 cm magas volt, tehát bárki. Konkretizálva, a 140 centis magasság nagyjából a használhatóság határán van, felülről, esetleg még egy 5 centi van a történetben. Vagyis, ha az utódotok 140 centis, tökéletesen eléri a kezelőszerveket, a kormánymarkolatot, a lábtámaszt is, sőt, az ennél alacsonyabbak is el fogják. Az életkort pedig mindenki belövi a magassághoz, úgyis inkább ez utóbbi a mérvadó.

Ahhoz képest, hogy a Hyper Gogo Cruiser 12 Plus egy gyerekeknek szánt jármű, a tömege inkább felnőtt rolleres, ami 15,6 kilogrammot jelent.

Ezt nem fogjátok felkapni és felszaladni vele a lépcsőn, inkább garázsból meg fészerből kitolós a chopper. Abban az értelemben viszont jó hír a nagyobb tömeg, hogy nem spóroltak az anyagon, masszív a szerkezet, és persze az akkunak és a motornak is el kellett férnie valahol. 5,2 Ah áll rendelkezésetekre, amivel elvileg 12 kilométert képes megtenni a jármű, ami valós felhasználás esetén inkább 8-10 kili lesz. A végsebessége 3 fokozatban állítható, 8/12/16 km/h-s lépésekben, a maximum a motorozáshoz bőven elegendő, de még nem tűnik különösebben veszélyesnek.

A Hyper Gogo Cruiser 12 Plus kerekei egész nagyok, 12 colos átmérővel és 3 col gumiszélességgel számolhattok.

Ekkora abroncsok sokkal kevésbé pattognak, mint a szokásos pálcika rollerek 8-8,5 inch-es sajátjai, ráadásul a motor terepen is egészen jól elboldogul. Meglepő, de egy átlagos meredekségű utcán simán felmegy, pedig a 160 W nem a világ összes teljesítménye, de mivel a gép hátul hajt, egész jól tapad. A ballonos kerekek viszonylag kényelmessé teszik a verdát, ahogyan a váz közepén trónoló, szivacsos ülés is, érezhető, hogy a tervezők a biztonságot tartották szem előtt. Az összképet ügyesen egészíti ki a hátsó sztender, ami jó helyen van: nem akad bele a gyerekek lábába és jól megtartja a motort is.

A Hyper Gogo Cruiser 12 Plus kezelőszerveit szándékosan leegyszerűsítették,

bal oldalt van egy egész jó fék, jobb oldalon pedig egy mini, két gombbal ellátott kijelző. Egyik a ki- és bekapcsolásért felel, a másik a lámpát kapcsolgatja, illetve a sebességmódokat is váltogathatjátok. Az első dögös chopperes pilács nemcsak menőn néz ki, de jól is világít, hiszen első a biztonság. Az LCD panelen nemcsak a tempó, de a töltöttség és a lámpa állapota is látható. Eye candy funkció, hogy a „motorblokkot” telepakolták LED-ekkel, amik állatul néznek ki sötétben, a fiatalok tuti meg fognak őrülni érte. A másik nagyon ötletes megoldás a füst imitátor a kipufogócsőnél, ehhez desztillált vizet kell tölteni az elektromos kismotorban, amit az elpárologtat, utánozva a nagyobb motorok által elégetett üzemanyag után keletkező égésterméket.

hirdetés

Hyper Gogo Cruiser 12 Plus elektromos kismotor teszt – Biztonságos és egyben menő is

A gyártó állítja, hogy parkettán is lehet motorozni a termékükkel, de mi ezt, biztos ami biztos alapon, kihagytuk, egy ekkora kétkerekűvel úgysem lehet igazán 10 méteren motorozni. Helyette változatos terepen nyektette újdonsült sofőrünk, aki a biciklizés alapképességen túl soha semmilyen elektromos járművön még nem ült, mégis tökéletesen tudta terelgetni a Cruiser 12 Pluszt. A képeken látható sisak nem része az alapcsomagnak, de nagyon ajánlott egy ilyen beszerzése.

A Hyper Gogót valójában bármilyen terepen hajtottuk, megállta a helyét.

Ment betonon, földúton, meredek emelkedőn, füvön, rekortánon, gyakorlatilag mindenhol jól érezte magát. Az üléspozíció tespedős-chopperes, teljes mértékben betölti a feladatát. Ellentétben a mágneses elven működő tárolóval. Ez a tankban lakik és állandóan lerázódik, így megkapta a szigszalagos upgrade-jét, utána már jó volt. A menőségi faktort tovább fokozza, hogy a botorblokkban hangszórókat helyeztek el, amik az életszerű Harley hangtól viszonylag távol állva imitálnak berregést, ami igény szerint kikapcsolható, de erre is gondoltak a készítők.

Szintén jó szolgálatot tesz Hyper Gogo Cruiser 12 Plus elején és végén a két színre fújt sárhányó, így a gyerekek nem koszolják össze magukat annyira, amit már csak az ecetes olló tudna kihozni. A szarvkormánnyal a jármű terelgetése pofonegyszerű, még gyakorlatot sem igényel.

A limitált 16 km/h-s végsebesség pedig pont arra elég, hogy anyu vagy apu egy átlagos, 25 km/h-val haladó elektromos rollerrel pont mindig kontroll alatt tarthatja az eseményeket.

A töltöttséget azért érdemes figyelni, a négyelemű csíkból 2-3 kilométer fogyaszt el egyet, ami teljesen vállalható, 8-12 kilométeres hatótávot eredményez, vadulástól függően. Ha pedig vége a mókának, viszonylag gyorsan, mint egy 4 óra alatt feltölthető.

Érdemes még szót ejteni a Hyper Gogo Cruiser 12 Plus nagyobb testvéréről, a Hyper Gogo Cruiser 12 Próról, ami annyiban több a Plus-nál, hogy Bluetooth-os, így van hozzá egy szülői applikáció, amiből vezérelhetők a funkciók, illetve küldhető rá zene, így nemcsak a gyári motorhang, hanem szinte bármilyen muzsika rendelkezésre áll.

Összegzés

Nemcsak a gyerekek álma a Hyper Gogo Cruiser 12 Plus, hanem a szülők is nyugodtak lehetnek a nem túl vérmes, viszont nagy szórakoztató jármű megvásárlása után. Egy-két apróságtól – leeső mágneses tárolófedél, pici kijelző – ez egy jól eltalált masina. Csomó vicces funkciója van: motorhang, füstöt imitáló kipufogó, LED fények és persze menő, chopperes kinézet. A menetteljesítményeket annyira fogták vissza, amiből már nagy baj nem lehet, de azért a gyerekek szintjén így is maradt elég bugi a motorban.

Azt mondjuk nem gondolom, hogy a CB4CHJ  kuponnal EU raktárból 137 200 FtAz árak a webshopok átváltási rátái miatt eltérőek lehetnek különböző pénznemek esetén (pl. ha Ft-ra állítjátok a webshopot, az árak rendszerint magasabbak, mint USD-re állítva). A cikkben feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és minden esetben a webshop felületén USD-ben (vagy EUR-ban, ha nincs USD lehetőség) kijelzett ár forintosított megfelelői (a cikk írásakor érvényes bankközi árfolyam szerint).-ért elérhető elektromos kismotor tömegtermék lesz, de itthon még drágább, 190 000 Ft-ért mérik az Emagon. Akinek tetszik, és megengedheti magának, az nem jár vele rosszul.

Pro

  • Jó minőség
  • Biztonságos, kényelmes
  • Vicces extra funkciók
  • Jó terepmászó képesség

Kontra

  • A mágneses tartó leesik
  • Elég drágán mérik

hirdetés