- megbízhatóság: 10
- design és anyagminőség: 10
- felszereltség, funkciók: 10
- ergonómia: 10
- ár/érték arány: 10
Obarter X5 után gondoltam jöhet valami komolyabb. A kiválasztás során fontos szempont volt, hogy nagy legyen a roller, de azért ne legyen kínszenvedés berakni a kocsiba. Sokáig keresgéltem mire beugrott, hogy a segway ninebot is gyárt nagy rollert, és mivel több terméküket is használom és szerintem kitűnő minőségűek így elmentem megnézni a GT 2-t. Miután megláttam a többi között nem is nagyon kellett tovább gondolkodni. Vannak ennél erősebbek, nagyobbak, de számomra egyszerűen gyönyörű. Sehol nem látni rajta gagyi, vagy elnagyolt részeket. Kis túlzással még álló helyzetben is egy gyönyörű tárgy. Egyedül a többihez képest kisebb kerekek miatt voltak kétségeim, de szerencsére alaptalannak bizonyult az aggodalom. Végül 1 hónap után átvehettem. Már a próbakör alatt feltűnt mennyire jól irányítható, de egyenesben sem kell szorítani a kormányt. A futómű teljesen alkalmas a magyar utakra, még ha kanyarban van a kátyú akkor sem pattog el vészesen. Egyenesben semmit nem lehet észre venni abból, hogy relatíve kicsi kerekek vannak alatta. A gyári gumik tapadása is jó. A futóműnek és a jó gumiknak köszönhetően elképesztően jól gyorsul, még 40-70-ig is nagyon rugalmas és közben még rossz úton is érezni, hogy folyamatosan az úton vannak a kerekek. Nem tudom hogyan működik az SDTC nevű kipörgésgátló, de érezni hogy RACE és BOOST módban ki van kapcsolva és olyan élénken reagál a markolatra, hogy ezt a két módot tényleg csak akkor érdemes kipróbálni amikor már megszokta az ember a roller vezetését mert innentől kezdve ő nem vigyáz rád és tud kellemetlen meglepetést okozni egy óvatlan pillanat. Hatótáv. 1000 km alatt sokat próbálgattam. Az ECO mód 40 km/h-nál korlátozza a sebességet és a gyorsulás is jóval visszafogottabb. Nyáron munkába jártam vele. 32 km reggel, napközben töltés, 32 km haza plusz munka után még ide oda rohangálás Dombos főúton 50 km/h-ra állított tempomattal 52%-ig merült 32 km alatt, 192 cm magas vagyok és 75 kg, szóval szerintem ez nem rossz. (egyébként elvileg 70 km/h a végsebessége de alattam sikerült a 80-at is megugrani) Nem tartom kizártnak, hogy 40 km/h-val simán tudja a gyári 90 km-es hatótávot, persze ehhez az alkalmazásban is be kell állítani a dolgokat és itt értünk el a gép egyik nagy előnyéhez, a gyári alkalmazáshoz. Gyakorlatilag mindent be lehet állítani, a motorféket és az elektromos féket is 2 fokozatban lehet állítani vagy ki is lehet kapcsolni, a maximális sebességet is be lehet állítani a különböző módokban valamint a szokásos világítás funkciók is benne vannak. A legjobban a lezárás tetszik. Ha az alkalmazásban guard módba állítjuk akkor ha valaki piszkálja, először csak sípol, aztán ha pár centit tolni is próbálja akkor már villog, sípol és behúzza a fékeket, így tényleg csak felemelve lehet elvinni de azért azzal az 50 valahány kilóval nem biztos hogy gyorsan lehet szaladni, így rövidebb várakozásnál én nem szoktam lelakatolni. A lényeg röviden Előnyök: jó minőség ( 1300 km alatt semmi nem zörög, nem kotyog, nem fárad), hatótáv, gyorsulás, futómű, aplikáció Hátrányok: a duda lehetne izmosabb, a gázreakciót jó lenne állítani,