hirdetés

    link másolása

    Ha az eladó vagy webshop nem kínál pénzvisszatérítést a gariban visszaküldött termékek postaköltségére (tehát csakis ekkor), kérhetjük a PayPalt, hogy térítse meg nekünk ezt a díjat. Ezt egy naptári évben 12 alkalommal tehetjük meg, egyenként maximum 9.300 forintig. Ehhez először aktiválnunk kell a szolgáltatást itt az “Aktiválás 1 kattintással” (Activate in 1 click) gombra kattintva.

    Bejelentkezés után a megerősítés fogad, hogy sikeresen engedélyeztük a szolgáltatást, most már kérhetünk refundot a postaköltségre. Ehhez a PayPal fiókunk Tevékenység fülére lépve válasszuk ki a tranzakciót, amire a refundot szeretnénk kérni és kattintsunk rá.

    Legörgetve kattintsunk a “Visszaszállítási díj visszatérítésének igénylése” (Request return shipping refund) gombra, és töltsük ki a bejelentő lapot. Ez utóbbi egyelőre még csak angolul érhető el. Itt meg kell adnunk, hogy milyen kategóriájú dolgot és miért küldtünk vissza, és ki kell választanunk, hogy a postán vagy a futárnak mi fizettünk-e, vagy már levonták ezt a díjat a kínaiak pl. egy refundból (általában az első szokott történni). Majd beírjuk a fizetett összeget a megfelelő valutában és a feladás dátumát, elfogadjuk a feltételeket és beküldjük az űrlapot.

    A postai bizonylatról, feladóvevényről és minden papírról készítsünk fotót vagy szkenneljük be őket, mert ezeket kérni fogja a PayPal az ügyintézés során. Ha minden rendben, kb. 5 munkanapon belül elutalják a PayPal számlánkra a kért összeget. A sikeres ügyintézésről e-mailben is értesítenek. Ha valami problémába futunk, a [email protected] címen kérhetünk infót és segítséget, de ne legyünk türelmetlenek, ha nem jön meg rögtön a pénz. További információ ITT.

    hirdetés